RUS   ENG
Головна > Про виставку > Персони "Франчайзингу" > Транспортна компанія SAT

Франчайзингова історія успіху транспортної компанії SAT


У вересні 2014 року, в період різкого погіршення політичних та економічних факторів, Рада директорів компанії SAT ухвалила стратегічне рішення про запуск та реалізацію проекту «Програма партнерства». Мета проекту — розширення регіональної мережі представництв компанії, що дозволить підвищити конкурентоздатність серед чинних гравців ринку та нівелювати недоотриманий дохід від втрачених територій (АРК; Донецька, Луганська область). Перше партнерське відділення було відкрито 15.10.2014 року в м. Бровари Київської області.
Хто є насправді нашим партнером? Коротко про його портрет:

  1. Інвестор.   Розмір інвестицій на відкриття та запуск партнерського відділення відрізняється і залежить від категорії населеного пункту на карті України. Взяв на себе ризики вкласти інвестиції у бізнес-проект сервісної компанії в непростій для країни економічній ситуації.
  2. Підприємець. В наявності — робочий бізнес і достатній об’єм обігових коштів для інвестиційних вкладень.
  3. Достатній рівень компетенції та орієнтація в регіональному бізнес-середовищі.
  4. Не консерватор, є бажання диверсифікувати напрямок нинішньої підприємницької діяльності.

Результат не забарився. Через два роки після початку запуску досить сміливого, але в той же час ризикованого проекту компанія отримала прогнозовані та успішні результати, що задовольняли внутрішні (Інвестор, Рада директорів) і зовнішні (клієнти компанії) зацікавлені сторони. Результати проекту роботи партнерів компанії SAT наступні:

  1. Відкрито понад 50 партнерських підрозділів.
  2. Доля вантажопотоку клієнтів, які обслуговуються у партнерських підрозділах, постійно зростає за рахунок збільшення відправок від наявних, а також залучення нових клієнтів.
  3. Партнерська мережа є каналом продажів, що постійно розвивається.

Партнери компанії SAT — це ті ж дерева, вирощуючи які можна отримати в майбутньому непогані плоди (в нашому випадку фінансові результати). Одне із основних правил роботи з партнером звучить так: «Навчиться вирішувати проблеми у всіх його питаннях в рамках ділових відносин». В роботі з Партнерськими підрозділами працівники компанії SAT завжди обернені обличчям до наших партнерів, тим самим демонструючи зацікавлену позицію навіть у випадках, не передбачених функціональними обов’язками. Безперечно, це мистецтво, яке вдалось виховати майже у всіх працівників компанії на різних структурних рівнях.

Колектив компанії завжди пишається тим, що, SAT — це команда однодумців, а партнери, в даному контексті, стали невід’ємною частиною цієї великої родини, що дозволяє спільними зусиллями розвивати бізнес компанії SAT.

Секрет успіху

На прикладі відкриття відділення у Новомосковську. Розповідає власник і керівник відділення Олена Чвертка.

Починала свою трудову діяльність у транспортній компанії SAT, відповідала за сферу організації регіональної логістики. Вибір роботи в цій компанії був випадковим. Бачення компанії: «SAT — надійний партнер, з яким вигідно мати довгострокові відносини», і можу сказати, за час моєї роботи в компанії SAT, що компанія слідує власному баченню.  

Не так давно прийняла рішення зайнятися власною справою — так було відкрито нове відділення компанії у місті Новомосковську.

Партнерський підрозділ працює майже рік. Для організації роботи були вкладені інвестиції: оренда приміщення, приведення стану приміщення до стандартів компанії, забезпечення транспортними засобами, офісною технікою, витратними матеріалами, складською технікою. Після цього, як і будь-якому, підрозділу, необхідно було здобути бізнес-репутацію на ринку міста Новомосковська та залучити клієнтів. В цьому питанні допомогли наступні основні фактори:

  1. Чітко налагоджені бізнес-процеси компанії SAT, в тому числі і успішно впроваджений проект «Ощадливе виробництво».
  2. Індивідуальний підхід до кожного клієнта.
  3. Емоційний супровід для забезпечення задоволення в обслуговуванні клієнтів.

Майже через рік агентське відділення вийшло на покриття інвестиційних витрат.

У своїй роботі дотримуюсь вислову У. Шекспіра: «Три правила досягання успіху: знати більше, ніж решта; працювати більше, ніж решта; очікувати менше, ніж решта».

  Новости

Все новости

  Бліц новини

04.02.2016 16:55
5-го февраля в 12.00 прямой эфир о выставке "Франчайзинг". Смотрите, комментируйте, задавайте вопросы!